رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مربی پرتغالی از شیوه رفتاری رسانه ها با خدیرا راضی نیست

Jose Mourinho - Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در صحبتهایی به دفاع از سامی خدیرا برخاسته و اعلام کرده که او بهترین بازیکن دنیا در پست اختصاصی است .

این ستاره آلمانی در سال 2010 و بعد از به نمایش گذاشتن عملکردی موفق در جام جهانی آفریقای جنوبی به سانتیاگو برنابئو آمد و بلافاصله مبدل به یکی از بازیکنان مهم رئال گردید و زوج ارزشمندی را در کنار ژابی آلونسو تشکیل داد.

حالا مورینیو به دفاع از سامی خدیرا و فابیو کوئنترائو که به شدت مورد بی مهری رسانه هاقرار می گیرند برخاسته وبه اسپاکس گفته:« نمی توانم درک کنم که چرا در اسپانیا دائما از خدیرا و کوئنترائو انتقاد می شود. این به آن دلیل است که رسانه ها همیشه به دنبال آن هستند تا مسائل منفی را بنویسند. من درحال حاضر بازیکنی بهتر از سامی خدیرا در این پست  نمی شناسم.»

 

مورینیو به علاوه درمورد شرایط کاکا و بازگشت احتمالی او به میلان  هم صحبت کرد و به رکورد گفت:« او یک بازیکن حرفه ای است ولی زمانی که ایده هایت روشن نیست، این به درد تو نمی خورد اگر کاکا تصمیم بگیرد که بماند، مثل سال گذشته به ما کمک خواهد کرد ( در زمانی که آنخل دی ماریا و مسعوت اوزیل مصدوم بودند)، او بازیکن شماره 10 ما بود.ولی اگر او تصمیم به رفتن بگیرد، ما به تصمیم او احترام خواهیم گذاشت.»

این درحالی است که روزنامه مارکا اخیرا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که مورینیو سال گذشته احتمال انتقال  سانتیاگو کاسورلا از ویارئال به رئال را رد کرد که در نهایت این ستاره اسپانیایی به مالاگا پیوست.

دراین گزارش به علاوه به این اشاره شده که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال به مورینیو پیشنهاد کرد تا این ستاره را خریداری کنند ولی قیمت کاسورلا به نظر مورینیو بیش از حد گران بود.

این ستاره اسپانیایی با قراردادی 21 میلیون یورویی به مالاگا پیوست و به این تیم کمک کرد تا مجوز حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. البته حالا رسانه های خبری از احتمال انتقال این ستاره اسپانیایی به آرسنال، در پی مشکلات مالی مالاگا خبر می دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید